یزدفردا "سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همزمان با ایام شعبانیه برنامه های ویژه ای را برگزار می کند.

سازمان فرهنگی ورزشی برنامه های ویژه ای را جهت بهتر برگزار کردن اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان و حمایت از فعالان در نظر گرفته است که این برنامه ها شامل برگزاری همایش یاوران ظهور ویژه فعالان نیمه شعبان در شهر یزد که این همایش سه شنبه 6 تیرماه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در تالار شهرداری با هدف آموزش و آسیب شناسی فعالیت های نیمه شعبان برگزار شد.

  همچنین در این مراسم حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در سخنانی به اهمیت امامت و ولایت پرداختند، همچنين در پایان این مراسم به تمامی شرکت کنندگان بسته های فرهنگی اهدا گردید .
بنابراین گزارش سازمان فرهنگی ورزشی جهت شناسایی و تکمیل بانک اطلاعاتی از فعالان نیمه شعبان اقدام به انجام تحقیقات  میدانی در سطح شهر نمود این کار توسط  یک گروه10 نفره در تمامی مناطق یزد در حال انجام و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

سازمان طبق سنوات گذشته از تعدادی از فعالان نیمه شعبان که در محله ها اقدام به برگزاری جشن می نمایند با کمک های مالی از آنها حمایت کرده که این حمایت در جهت ایجاد غرفه های فرهنگی و برگزاری پاتوق های فرهنگی با حضور کارشناسان مذهبی انجام می گیرد.

اهدای بن های اقلام تزئینی و پرچم به فعالان نیمه شعبان از دیگر برنامه های سازمان می باشد که در حال انجام است. در ادامه سازمان فرهنگی ورزشی 2100عدد سی دی صوتی (ترنم شعبان) حاوی مولودی های منتخب را  آماده و در اختیار فعالان نیمه شعبان قرار داده که این برنامه تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است سازمان برنامه هایی را نیز جهت فضا سازی با محوریت موضوعاتی چون عدالت، مهدویت و انتظاردر نظر گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا